Jobbig natt

Gick och lade mig lite efter 12 när jag tittat på Navy CIS och nästan somnat.. Vet inte riktigt hur det började men jag vet säkert att jag drömde hemska drömmar, att folk dog och massa sånt skit. Sen vet jag inte om det var drömm eller riktigt men någon knackade iallafall på min dörr. Jag är själv och HATAR sånt!!!!

När jag var mindre och hade ett "kommar aldrig dricka alkohol" förhållande till sprit var jag betuttad i en äldre kille. Vi talade om att jag skulle skaffa lägenhet i stan och han undrade om han fick komma förbi då. Jag förklarade att han fick gärna komma upp men inte in förens vi setat och pratat genom brevinkastet ett tag och han blivit nyktrare.
I min "rosa moln"-värld så gick han med på det.
Det vart aldrig någon lägenhet i stan och Killen försvann ur mit liv som så många gånger förr. Han är lite av ett spöke. Ett spöke som nu inte är något annat än en vän och så kommer det förbli.

Jag kom och tänka på detta där jag satt i min säng och var rädd. Jag ville väl bara få det till att det var något mindre läskigt än det som for fram och tillbaka i mitt huvud.
Konstigt... det var ju så länge sedan...

Kl 07,00 börjae Älsks nya klocka ring. Jag vet inte hur man stänger av den helt och den snosade sig igenom en timme. Jag i mitt supertrötta jag ville bara kasta klockhelvetet i väggen!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

sen dan efter kom jag, räddaren i nöden i ensamma stunder :D

2010-01-12 @ 14:50:10
Postat av: Elin

Javisst! ^_^

2010-01-12 @ 17:03:45
URL: http://elinvonfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0