Kluven..

Så skönt med kortdag idag. Känns helt förträffligt. Iallafall eftersom jag kom isäng halv 1 i går natt efter en superdupersnabb långprommenad och sen kabeldragning med svärfar. Jag gjorde ingenting skall tilläggas. Somnade nog en timme där innan tolv med.. =P

Men klyvdheten jag lurar på nu är om jag ska rapportera i piggelino eller inte. Känns som att jag röstar på inte för att i stället ha lite tid att ev skriva här... Skriver ju ändå upp träning i min egen kalender. Så för tillfället är det nej till träningsdagboken på internet. Men inte fastslaget än... ^^

Just nu håller bakmaskinen på att göra lite bröd åt mig och i micron snurrar gröten. Får se om jag får äta upp den helt själv eller om jag får hjälp... Vem vet?!

Imorgon är det en ledig dag. Det känns helt underbart!! Vet inte vad jag ska hitt på men det löser sig alltid.
Nu vart jag faktiskt lite ledsen. Hade av Älsks blomma som han kämpat så hårt med. Skulle ju "dyka upp" en överaskning om han hade fått den större. Sjutton oxå... F´låt....



Stina och jag konstaterade idag att vi saknade Hertig Karls hotellfrukost.
Jag saknar även det lugnet. Lugnt jobb med rutiner och kunskap..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag funderar också på att börja skriva där men vet inte än :p Kom och gå på handboll, bästa hemma matchen på hela sässongen, klockan 15.00 i Arboga :D

2010-01-05 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0