Nervös

Hur många gånger har inte jag farit och flängit det senaste året måndag till fredag? Går nog inte att räkna på fingrarna...
Ändå är jag jättenervös och har nog packat halva hemmet men endå glömt det viktigaste sakerna!
Hm, det är inte lätt det här. GPS har jag fått låna av Älsk och datorn är packad. Fixat så att telefonen och kameran funkar att hämta bilder från till bärbaradatorn och packat träningskläder och bekväma "sitta i bänken " kläder. Har packat ner sängkläder, lite enkel mat som havregrynsgröt och risgrynsgröt. Platttången är ett nytt inlägg i packningen. Tror dock mest den kommer ligga i väskan för jag har säkert bra mycket bättre saker att göra än att platta hårhelvetet.
Så har jag suttit på eniro och titta på foton runt om Karlberg. Finns inga foton på platsen eftersom det är skyddsobjekt men man fattar rätt bra ändå bara man vet vart man ska. Skönt att ha sätt lite innan man kommer dit faktiskt. Sen har jag kollat upp vart man kan shoppa lite. Och det blir nog på shoppinggatan om jag ens kommer dit. Herr Rick verkade inte allt för taggad på Gina tricot och skinnet på min näsa är inte så tjockt när det gäller tunnelbana solo....
Hur som hälst så är jag rätt klar nu, bara tandborsten att packa och tandkrämen att inhandla. Så jag drar nog iväg och fixar det nu för att sedan åka ner till Malmön för årets första dopp. Ska bli skönt att rensa ur kroppen lite. Häftig känsla att inte känna kyla. Mums!! Men nu drar jag.. Vi hörs i morgon när magsmärtan har släppt och jag setat och halvsovit i en skolbänk ett X antal timmar.

Ps: Herr Rick och jag har svurit på att träna varje dag efter bänksittandet. Värkar riktigt lovande det här ^_^

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0