Blandade bilder



Idag fick pappa en av sina 50års pressenter; En flygtur i Hulken =)



Här bär det av upp i det blå. Pappa i pilotbrillor, det klär honom!!



Stilig jävel det här.. Bror min alltså =)



Makalöst vackra färger klädde brudarna detta år. Goo girls!!!



Jag kan inte rå för det.. Slå mig om ni vill. Men jag saknar det. Det vita vilande lanskapet som gömde det gröna från våra ögon ett bra tag den här vinter. Det tackar iallafall jag för.



Här har ni vårt nya kök under sin renoveringstid. Där har vi slitit endel kan jag nog påstå..



Före..



Efter ^^
Här slet jag många timmar med den vita färgen. Dock kan jag inte påstå att det är sådär fint in i nu =P



Köket nästan klart. Saknar några luckor och listen för spottarna...



Min morgonutsikt!

Så får det vara bra en stund med bildmaraton ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0