" För nu har han tagit studenten..."

Och jag en lättare hjärtatack med tillhörande andnöd...

Upp kl 05,30 och iväg mot Odensvi kyrkan för att öva lite med bror innan folkmassorna. Det var kullt men gick bra och jag såg rätt ljust på situationen jag hade satt mig själv i...
Skolavslutningen rullar på och jag släpper ett par tårar över, ja jag vet inte, tillfället? Sen var det bara att börja fokusera ur sig ur det mot spelningen. Så resultatet av allt vart hjärklappning, enorma skakninger och andningsproblem. Andningsproblem är ju rätt illa när man ska spela flöjt som ni förstår...
Men ingen märkte mina felspelningar och det uppskattades högt och lågt så tur var då det ^^

Vidare åkte jag hem och åt, handlade lite grejjer och sen var det Brors student på schemat. Allt gick bra och jag kände mig väl inte bekväm men endå glad över min bror och att han är så bra =)
Tog endel kort och sen åkte vi till nästa Student, Emmie !!!

Ja just, jag lyckades med 2 klädstilar på samma klänning idag med. På morgonen sommartema med vita korta leggings och yeans klänning. Runt lunch mer en "coolare" stil med mörka strumpbyxor, stövlar och svart luvtröja. SKÖNT!!! Körde en övningstripp med mina stövlar. Så länge jag går korta steg så går det ju bra ^^ (ska man kunna stå oxå? ;)  )

Åter till studenten så var vi där och fikade hos dem till kl halv 6.
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt inför kommande sömn.
Förstjänar värkligen att sova nu snart. Gärna nu!!!! Har inte sovit många timmar de senaste dagarna. Man måste ju hinna med att prata oxå?!

Så nu är studenten över, eller? Nej i morgon är det firande av min bror Johan =) Det ska bli kul kul!!

Men först fika med JENNY OCH JOHAN!!! <3 kan knappt bärga mig..
Kvällen avslutas hos Emma. Ja ni läste rätt. "min" Emma. Vi sa idag att vi skulle ta tag i det här. Och med det så menade vi JAG ^^

<3 <3 <3 <3 <3

Nej nu kolla runt lite klädmöjligheter och sådär för i morgon så jag inte lyckas sova lite i natt med för då blir det inte en så bra fylla som jag hade hoppats på för en minut sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0