*Förtrollad*

filmen jag ser på heter så, faktiskt ^^

 

Jag tror inte riktigt den är en världsklassfilm, men det är ju en saga så jag ska nog ge den en chans. Jag är ju rätt fånig av mig så det kanske funkar =)

 

Idag har jag sätt pappa flyga iväg med Hulken och sedan komma hem och vara mindre finmående än när han lyfte. Luftgroparna på hemvägen hade inte piggat upp honom. Stackarn kände sig bakfull som sjutton och var irriterad över att fyllan inte hade vart bättre (hahaha)

Själv var jag på Biggan och letade efter nått kul med mamma och Flixen. Jag hittade en pressent till Flixen iallafall. En fin vit pumatröja. Helt i min smak och tydligen i hans med eftersom han ville ha den. Sen ett par pilotbrillor med. Lite stora kanske men lilla herr charm passade endå i dem ^^

Nu är det slut på den här filmen för min del. Jag vill bara gråta av den....

Sen hjälpte jag mamma (så gott det gick) att handla. Lite svårt att hjälpa någon som inte säger vad jag hon ska ha. Jag har ju ingen koll på vad hon har i kylskåpet, eftersom jag inte hade vart där än ;)

 

Sen så åkte jag hem till landet, hjälpte till med maten och sen så låg jag och sov i solen, på studsmattan, på stolsdynan med musik på telefonen. Det var skönt att sova. Tyvärr var inte solen den starkaste som väderleken hade lovat mig i går men endå fick jag lite bikinirand. Bättre tur i morgon mån tro?

Jag fick glass på den nybygdda altanen, jag han träffa min familj och sova bort några timmar av dagen. Det ända som inte var bra var den nedrans förkylningen. Nyser och snorar. MYSIGT :(

 

Kvällen på landet avslutades med att jag hjälpte mamma bära ut de miljontals pellagoner hon har i alla fönster i hela huset. Som tur var (om man får säga så) så han jag bara med 2 fönster. Fast jag tror inte det finns så mycket mer låder att fylla :D Galet nog så fick jag igång mamma att byta om och göra sig klar på 20 minuter. Det krävs skicklighet för en sådan ska ska jag berätta. Erfarenhet oxå ;)

Men hon vart klar och vi kom inte mer än endast 8 minuter försent... Tänk er då att jag inte hade tjatat på henne. Det hade blivit sent Mohaha..

 

På hemvägen höll jag på att bli överkörd av min lumpenvän Jojo som körde traktor rakt mot mig. Han fick inte heller någon kram. Jag är ju sjuk så jag får hålla mig borta från mina kramiga vänner. Plockade blommor på vägen och såg många fina rådjur.

 

Nu sitter jag bara vid tven, med datorn i knät och äter popcorn.  Det är fint...

Linköpingsgänget är påväg hemmåt. Grattis till en vinnst och en likaspelad seriematch. Hoppas ni har haft kul!!

 

Föresten: Jag ÄLSKAR Libero reklamen. Bra låtval och kul miljö.. Jag blir jätteglad av den. Dom är ju barn och får vara det oxå. Publiken hurrar och dom har kul. Söta helt klart...


Nu ska jag snart iväg och hämta mina föräldrar och köra hem dem. Och min bror med =)

Sjutton oxå, glömde träna flöjten.. Suck. Där har jag värkligen suttit mig i skiten. Har inte spelat sen 7an kanske. Bara lite ibland för att läxa upp lillebror min. Men nu har jag fått honom att spela på skolavslutningen fast han inte ville och tyckte det skulle vara nå kul. Enda haken är att jag ska spela med honom... Jag lixom... Jag behöver öva!!!!!!
"My hart will go on" är titeln på låten. Jiho!!!! Får se hur lång tid det tar innan grannarna knackar på. Jag ska nog inte börja reta upp dem nu, kvart i tio, iallafall =)

Nått mer kul att berätta? Jag känner mig i en snurrig del av mitt liv. Ingenting är riktigt som jag tänkt mig och jag känner mig osäker på allt. Det ända jag känner full trygghet i är min familj och mina vänner. Annars är världen rätt svajjig och mitt humör efter det...

Kul!! hahaha.. (not) Jag Har tappat bort min kallender oxå. Det känns ju helfestligt. Det är ju inte bara halva mitt liv som står nerskrivet i den där satans boken?! Det kan bli mycket tokiga saker utan den...

Nej, nu får det vara nog på gnäll. I morgon är jag frisk och solen ska skina på mig då med.
Hoppas den skiner på er med och att ni får en fortsatt bra helg//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0