Idag firar jag Johans student

Börjar morgonen med att studsa runt och packa inför dagens alla utflykter.
Vaknade pigg efter 11,5 timmar sömn. Behövdes!

Åkte till mina vänner i Arboga runt 10 och vi pratade skit och hade det gott. Åt kebab på ÖB istället för fika. Dom var lite bakis så det var istället för fika. Men det passade mig bra...
Sms terroriserade nästan alla idag tror jag. Fixat skjuss till Väster Kvarn, kollat upp att mina vän Staffan är knäpp, fast det visste jag ju redan. Johan och Jenny hackade bra på varandra, som de gifta par de är ;)
Skönt att hänga med lite gamla vänner en lördagsmorgon sådär.. Fler gånger sånt.

Sen bar det av hem igen och upp för att packa det jag glömde på morgonen. In i pappas bil och ut på landet det for. Väl där insåg jag att systempåsen var kvar i bilen. Älsk är snäll och tar med den ut. Men som uppvärmning har jag champangen med iallafall =) =) =)

Har kramats lite med damsugaren och fulat runt här ute nu för att se klockan som säger att det är 20 minuter tills det kommer folk. 20 minuter tills jag hade tänkt att sminket och kläderna skulle sitta på plats... Så jag ger upp det, på en gång. Inga krav än... Skönt att slippa dem.
Jag blir klar sen någon gång. Nu till skumpan och min bror som jag fick att duscha i utbyte mot endel av flaskan ^^ jag <3 bror min!!

Ha en bra kväll, hör gärna av er ^^
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0