Ja ja, okej då...

Jag tar det hela här med då eftersom att jag inte kollade upp saker och ting själv....

Mechelen ligger i (trumvirvel) BELGIEN!!!
Så ni kan tro jag vart smått överaskad när jag vaknade upp i Belgien istället för i Tyskland, som vi ioförsig åkte igenom ett ex antal timmar innan..
Summan av kademmuman vart att jag ska kolla upp exakt vart jag ska nästa gång. SJÄLV! Självklart överlevde jag denna "mindre geografiska miss" men det kan ju vara bara början om man har otur... :p

Avslutningsvis bjuder jag på några bilder och tillägger: Jenny och jag is the top of the top ^^










Bjuder på badbilden!
Trevlig kväll på er ^^




Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Precis sådär skulle jag paddla om jag fick för mig att prova - under vattnet! Förstår du varför jag inte ens tänker tanken...?! ;)

Kram!

2010-06-28 @ 22:00:39
Postat av: Glidarn

Gillar den översta bilden... vad säger du?

2010-07-03 @ 17:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0