" Jag hade en gång en båt..."

Klurig fredag...

Jag vet att jag börjar mina bloggar rätt knäppt ganska ofta. Men jag har en känsla av att den som då råkar läsa detta inte riktigt bryr sig. Så jag får nog vara ensam om att störa mig på saken =P

Dagen har tillbringats på jobbet där panik (utan anledning) har utbrutit. SEKO mötet vart inte prioriterat från min sida och jag fick bra poäng på tipspromenaden jag gick. Riktigt svåra frågor måste jag nog säga, så skickligheten låg på hyllan. Snodde åt mig en godispåse från prisbordet som för tillfället ligger nere och gonar till sig i bilen. ^^

Sen var det inte så mycket mer som hände den arbetsdagen. (iallafall inte som behöver stå här) Förutom att jag fick en stund i min egen värld där jag sopade av mellan banorna med MP3n i öronen på hög volym. *underbart*

Väl hemmåt insåg jag att förkylningen jag skämtat om under dagen kröp sig på mig mer och mer. Skit, skulle jag nog vilja kommentera det med. Hade tänkt åka med till Linköping i morgon. Så ser det inte ut att bli. Dock är inte hoppet helt borta än... 

fick precis en superstor sked med vitlök, rödlök och youghurt i munnen. Tänkte friskheten skulle krypa sig på?! Men jag kan lova att med den mängden vitlök kunde det inte bli annat än fruktansvärt. Magen ber en bön...


Sen kom jag hem till en uppspidad sambo med fiskesakerna i högsta hugg så det blev en sväng med båten. Solen var inte så varm ute på sjön som jag hade hoppats så det som började som solning slutade i vinterklädsel.Svärfar kom ner och rejsade lite och faster och Bosse fick sig en "bara på vattnet" påhälsning. Jag ville gärna kramas men man kan inte få allt på en gång här i världen...

 

Nu står det kyckling på menyn med den starka kallsåsen, vitlöksbröd och pommes. Jag <3 pommes ^^

 

Så slutsatsen på dagen är att jag har haft en bra dag på jobbet, en kall fortsatt dag på sjön och att morgondagen antagligen blir i Linköping. (Eller?) Aja, det finns ju ett litet hopp iallafall..
Annars film och slöhet viket jag är bäst på =*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Linköping :D :D

2010-06-04 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0