Om jag ändå...

..hade bott på landet (?!) Då hade bikinibrännan vart på bättringsvägen alra redan ;)

Sitter och lyssnar på kyrkklockorna som slår för andra gången idag och äter min persikoyoghurt. Jag tror bestämt att detta är min favvo. 2% youghurt med persikobitar i. Ja, så är det ^^

Idag ser jag solning på schemat. Dock finns det alltid "risk" för förändringar i min dagsplanering. Men jag har väl överlevt det med förr. (hihi)

Igår var det supertrevlig att köra hem familjen till landet igen. Bror min plockade jag upp land fågelvägarna, lite besviken över att han inte han vara med längre med gänget, men endå nöjd och glad. Vi diskuterade fester och systembolagets förmåga att få sånna "unga ansikten" som oss att känna sig totalt uttittad och ovälkomna.. Sen bestämde vi att jag skulle hänga med honom och festa någon gång och slutligen att jag skulle dra med honom till krogen. Det skulle vara jättekul =)
Mamma och pappa hade ätit björnbiffar och druckit vin. Dom var med glada och muntar och min snyggtaxi körde hem dem tryggt och säkert ^^

Sjöng hela vägen hem i bilen. Eller sjöng och sjöng, skrek ihop med musiken skulle jag nog kalla det (hihi) Det var inte helt mörkt när jag kom hem trotts att klockan var 23, så jag gick och lade mig lycklig över att mörkret inte kommer skrämma mig mer på ett tag nu!!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0