" ..Skulle bara säga att hon var fin.."

Idag är det Melissa Horn och jag lixom...

Jag sitter och pinar mig igenom min lilla ynk förkylning. Jag är trött på den nu, det ska inte få vinna, jag vägrar lägga mig på rygg en hel dag. Jag vägrar tro att jag inte kan bekämpa den med mina små knep...

Jaha, dagens historia lite kort då!
Har haft en hemsk natt med mardrömmar och inte mer sömn än några timmar utan att behöva ta i. Gick upp och iväg till jobbet. Plockade upp MadaMu och ramlade mot stentrappen. Inte ett tecken på att man borde vara där precis.
Dagen rullade på och jag fixade mig en "hula hula" kjol av bästa kvalité och tog mig en långprommenad ute i solen. Jag måste säga att det var värt varje steg...
Dom busade och var snälla med mig hela dagen på min lilla avdelning. "vi som är lite fyrkantiga" kanske kan bli folk av oss med =) Skönt att jag har dem...

Kör förbi en fin bil vid jobbet som sedan lägger sig sidledes med mig på Valskogsrakan. MARKUS =D
Drar mig vidare hemmåt och ser en lugn eftermiddag eftersom jag är trött men vi drar igång med kanoter och flytt av de direkt vid 5. Som tur var kunde jag åka tidigare. Mamma kom förbi med brors studentplakat och jag satt med lillebror i bilen och övade lite på vår låt till på fredag. Känner mig lite tryggare nu. Bara refrengen som skiter sig. (alltså hela låten behöver övas) Börjar känna viss panik. Men det ska väl kunna lösa sig...

(En famn gör mig- Melissa Horn)
(Lät du henne komma närmre- Melissa Horn)

I morgon ska jag handla studentpressenter. Jenny kanska följer med mig =) Det är bra att jag har henne...

Jag vet att jag har gått och tänkt idag att det här ska jag blogga om ikväll, men när jag väl sitter här har jag inte tiden att bara slänga bort. Jag kommer ju inte ihåg det hela på rak arm, bara sådär.. Vilka problem va ^_^

Nej, dax att ta tag i kvällen. Vi får se vad det ska innebära!

Kramar till er som behöver en eller två//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0