Solen solen soooooool ^^

På något vis så har jag legat i solen i timtal idag. Får jag inte rådnad imorgon så behöver jag nog inte bry mig om solen mer på hela sommaren. Bara gå och njuta... (oj, så synd moahaha)

När jag kom hem till svärföräldrarna låg en solstol färdiguppställd på gräsmattan och där låg jag medans superbusiga lillprinsen och ulltussen Ronja busade med mig och hoppade på mig. Det var fint och jag sov gott mellan nysningarna, vattenpauserna och akutkissnödigheter ^^
Hade även en viss svärfar som hotade med vattensprutan ett antal gånger men jag hörde inte på. Hade han försökt hade jag tagit itu med det hela då. Men han var barmhärtig eller nått i den stilen och lät mig och min förkylning klara oss själva.

Fasters karl ringde när jag var hemma hos mor och far och sökte pappa för tredje gången samma dag. (just typiskt) Han sa till mig att "man ska vara rädd om det man får gratis". Busig en det där...

Nu dricker jag en multivittamin kombinerat med vätskeersättning. Får se vad det blir av den bomben =)

Nej för sjutton, Här tänker jag inte sitta. Duschen vänta och sen är det jobb i morgon ^^

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0