" ..vart du en går, ska jag alltid lyckas att förstå..."

Jag lagar mat... Förstår inte hur jag lyckas.
Eller jo, det gör jag nog. Min och Älsks tid är inte alls synkade. Kl 05 eller kl 09 är lite skillnad. Särskilt som jag inte är helt frisk än.. Men ibland är inte det helt medräknat. Strunt sak?

Jag är iallafall piss slut... Men matlådor ska jag HA! Har sakt i veckor nu att jag ska laga matlådor och så kör allt ihop sig, som idag, och inga matlådor blir gjorda så idag är det dax. Kosta vad det kosta vill (nästan)

Bjöd Jenny/Björn och Älsk på Greken idag för att fira att jag är frisk. (ironi) Sen åkte vi och sköt bössa med Gurra och jag var grym. Blåmärken i morgon kanske?! ;)

Har hunnit öva lite flöjt idag, så hoppet finns om att lyckas spela iallafall halva rätt på fredag (kallsvettas) Jag är nå grymt nervös och det är "bara" måndag...

Nu kommer vapentransporten hem och jag ska hoppa i säng om en stund. Min "Röra alá Elin" börjar se klar ut. Dock är inte dessa ögon att lita på längre. Dom går nog mer i kors än rakt. Men matlåda har det blivit och sängen är ju bara 2 meter bort, max så jag överlever nog dit...

God natt med er.
Och hjälp mig hålla tummarna för finare väder till i morgon ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0