.."Dina händer, ja, dom ber mig sova över.."

Jag är helt förälskad och jag måste hitta ut
hur ska man älska någon som har älskat någon förut?

Melissa Horn är en insperationskälla och jag bara flyter bort i min gamla värld av papper, teckningar, musik och text. Sida upp och sida ner med ord som egentligen inte betyder ett dugg men dom är fina ihop och dom blir fler och fler. Papper efter papper, penna efter penna..
Tankarna finns bara på pappret och när man vaknar upp känner man sig utvilad och lycklig över vad man har. För det på papper är inte så ofta lycka, men dom behövs endå. Dom kommer bort när dom hamnat på pappret och fast jag har det bra är inte alla tankar alltid lika solstrålsvarma som jag så ofta är.
Men det var längesedan nu. Aldelses för länge sedan...

Tid är det enda vi igentligen har och ändå räcker den aldrig till...

Patetiska värld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0