Helgen min var fin och lugn (kors i taket)



Helgen bestod i enkla ord av korvgrillning på olika platser. Det var lugnt och mysigt med fint väder och trevliga människor. Den här lilla tjejen heter Molly och är en helt fantastisk liten tjej som jag fick lära känna lite under helgen.



Ballerina kladdkaka, varm boy boy och macka.
Jag åt mäst för att det är så gott ute i det fria. Hungern glömmer jag i kyla och frisk luft, så det är tur det är så gott som det är. Annars skulle jag komma hem och dö innanför dörren.



Tack för en jättekul helg Pressons pack =)
<3


På hemvägen så stannade vi en pyttesnabbis hos min mor och far, snodde några kramar och hälsade på de smällfeta fåren. Eller dom är ju bäbistjocka och supergosiga...

Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0