Kartongernas återkomst

Jag packar och har kartoner i vartenda hörna av våran 58 kvadratmeters lägenhet. Det är spännande, skrämmande och krävande. Hur kommer det vara? Hur många hyror kommer vi behöva betala dubbelt? När kommer vi ha tid att börja flytta in? Jag svävar i en lite gungig värld..

Plus att semestertjaffset har börjat. *SUCK* Det är irriterat, massa babbelt och avensjuka som snurrar över våra stora golv.
Jag vet inte när jag vill ta semestern för Kanot.com inte har uppdaterats sen förra året på varken dam eller herrsidan. Vad ska dom med alla bra länkar till när det inte är uppdaterade så man kan gå in och kolla???
Semester ta dig där bak...............

Idag tvättas det, plockas och packas. Men mycket kastas oxå och det känns mycket mycket bra.  Får se vad helgen egnas åt denna gång. Bio är väl nästan säkert vi iallafall ska på...  Så får vi se om det blir lite landet kanske? Eller mekning kanske? Eller slöning kanske??? Vem vet?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0