Måste bara säga

Det bara spritter i mig när jag ser att jag varigt duktig ekonomiskt denna månad. Jag vet att månaden precis börjat och att det är många dagar kvar tills jag igentligen kan hurra men jag ska inte göra något pengakrävande på denna lön utan bara glida med så jag kan klara de dubbla hyrorna nästa.....
Så blääääää i jublet. Men jag är nöjd och håller tummarna på att jag får hurra ännu högre den 25 när det är mycket pengar kvar.

Nu är det godnatt för mig!!
//Elin


Denna bjuder jag på. Såhär ser man ut när man försöker göra glöd av veden som ligger på isen.

Poängen är att jag inte visste att det skulle ligga granris under för att inte glöden skulle drunkna i vattnet som blev av all värme. Så jag jobbade på och drängte därav hoppet om varm korv. Lillprinsen var den enda som inte gav upp. Guldstjärna till den krabbaten =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0