Min underbara dag

Jag slog upp ögonen 7,00 efter att ha drömt att min pappa nys stod vid soffan där jag sov och sedan gått ner för att äta frukost. Vände på mig och blundade till kvart över och gick sedan ner för att hjälpa föräldrarna att plocka fram frukost.
Pappa och jag gick ut till fåren som då hade fått 2 lamm. Senare under dagen kom 2 till och fler är påväg. Jag fottade lite och önskade att resten av de små skulle vara tackor...
Sen organiserade jag ihop att mina föräldrar och jag kom iväg till Hallstas möbeloutlett. Frgade 118800 om deras öppetider eftersom internetet på landet inte funkade med vatten i ledningerna. Men 118800 visste inte vad det var jag ville ha fram. KASSA!!!! Jag hade ju tillochmed googla på det jag skrev dagen innan och fått resultat. ARG*
Där hoppade vi runt bland sofforna och bubblade om möbler, skåp och tvbänkar. Fint ställe helt klart. Pappa köpte kokosbollar och vi kollade om det gick cykelbana mellan hallsta och Kolbäck, men icke....
På hemvägen bestämde jag mig vilket hus jag ville ha om jag skulle flytta till Hallsta. Inte alls långt från Stina faktisk =)
Sen så åt vi hamburgare och efter det var det paltkoma. Inte med sömn (tacka gudarna för det) för då hade jag inte gjort nått mer den dagen. Så fikade vi och jag åkte till Köping för att möta upp MammaMu och åter åka till Hallsta på sexparty denna gång. Riktigt kul grej att göra måste jag säga..
Mitt under demostrationen så fick jag ett samtal från Idisen som var snäll och ville bjuda på mat. Tack sa jag och flinade resterande del av kvällen.
Vi tittade på luftslottet som sprngdes och åt stark men god kycklingmat med ris och paprika. 5 stjärnor till den maten. Så fick jag en glass till efterrätt =D
Slutade med att dom, Idisen och hunden, följde mig till bilen och att jag fick kärringstop ;)
Men nu har jag avrt pigg lite över mina förmågor och ska krypa ner i kojjen. (max 2 mm åt höger =))

I morgon är det träning, matlådor och plock som väntar.
God natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fick du glas? eller glass? :P hihi

2010-03-24 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0