Rosa moln och en liten solglimt

Jag är inte så glad igentligen som jag vill föreställa mig själv vara.
Faktum är att jag är ganska harmoniskt irriterad i min lilla bubbla där bara Stina har vart och givit mig syre för att klara dagen. Bra syre, absolut. Och inte fick jag bara så jag överlevde heller utan hon delade både skratt och irritation idag. Känns skönt att ha en så stark människa att kasta ord och vitsa med. En riktig hjärtevän. Själv har hon inget att välja på. För vettig är ju inget jag någonsin försökt se ut att vara, men helt klart vettigast på plats, utan att överdriva =)

Musiken slungas ut ur mina högtalare och nu ska jag sticka vidare på min lilla rånarluva. Önska mig lycka till!!


Filipstad juni 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0