..så kommer en tisdag...

Imorgon är en bra dag fast det är tisdag. Idag är med en bra dag, fast det är en måndag. Många var tillbaka på jobbet efter lovet. Det var massor med babbel. Jag satt inne på min avdelning (apburen) och grejjade med småpyssel hela dagen. Skönt!
När jag kom hem hade Älsk nyss tränat så jag fick vänta tills slonedgång med att vandra idag. Det var lika snorjobbigt iallafall eftersom det är halt, blött och noll i fäste istort sätt överallt på vägen. Många sträckningar, smärta och många "nära att sitta på arslet" vändor senare kom en inte allt för trött Elin innanför kartonghavsdörren för att slå ner rumpan, välförtjänt, på golvet.
Älsk har fixat min bil idag. I morgon får vi se om den funkar oxå.... =P
Hamstrarna har fått det rent och snyggt dom med. De springer och springer i sina hjul. Gymmar vidare lixom....

I morgon är det jobbandet på schemat. Ska försöka få åka hem tidigare och fysa. För ni förstår att jag vill fysa alla dagar och i morhon hinner jag inte om inte jag får gå tidigare. Eller iallafall på jobbtid. För kl 17,15 så ska vi dra till E-tuna och jobba in lite pengar åt klubben är det tänkt. Det ska bli roligt värre =)

Så har jag en SUPER DUPER helg framför mig! Fredagen är det bowling med jobbet som jag ska gå och kolla på och sen ska jag paddla lite på kvällen. Lördag är det antagligen vilmarksmässa i Stockholm som hägrar. Dykårsmöte kl 17 (tror jag det var) och därefter PARTY!!! För Jenny har en liten examensfest hon och det ska bli jätte kulit.
Så har vi redan kommit till söndag och då är det träning kl 10 och därefter pizza och bastu-isvaksbad i klubbhuset. Jippi!!!!! Förstå vad slut jag kommer vara på måndag =) =) =)
Men det är det nog värt!

Nu ska jag sova så jag inte ligger på minus med sovtimmar allraredan!!

//Elin

Ps: Jenny penny har flyttat idag! kul det med =) ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

liten fest? :p stor stor stor fest :D :D hihi

2010-03-11 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0