Sol, träning, pizza och.... lastfjädrar

Kom ner till träningen och möttes av mycket dåligt mående träningskamrater. Detta gjorde mig självklart skadeglad och hoppade trallande ner i kanoten.
Tränaren tog oxå (enligt  mig) tillfället i akt och köprde pass and goo och punkt den första halvtimmen av träningen. VATTEN, var i stort sätt det jag sa hela träningen med en hand vinkandes i ett. Men det var kul...
Så provlastde vi min bil. Fixades med goda resultat. Ska prövas med andra kanoter nästa söndag.

Solen skiner idag. Personligen hade jag ju velat bada isvak men jag vart nerröstad. Aja grabbar, nästa gång håller jag i er dricka dagen innan badande. Stora starka grabbar *asgarv*
Så istället för att ha hela dagen inbokad fanns inget mer än pizza på schemat, och självklart ville jag äta pizza...
En special med oxfilé och gorgonsola och bea-sås. MUMS!!!

Så nu har jag och Älsk, eller jag och jag, nej, älsk bytit fjädrar på min bil till lastfjädrar. För du förstår att vi tog våra saker efter pizza och gick upp till vårat, iallafall ett tag till, plejs och la oss och glodde på tv. Jag somnade och min andra hälft med. Sov ett par timmar och så hade vi sussat bort all sol och en hel del tid. Men vi fick arbeta oss upp igen och iväg för att meka. Mycket goda resultat slutade det med och frusna fingrar.

Nu ser jag framför mig grillad kyckling och pommes och avslutningsvis popcorn. Det svider att säga det men popcorna kommer nog inte hända idag.... =( Jag tror jag väljer sömn. ILLA!!!

Men nu ska jag vara social. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0