...

Jag vet inte varför jag sitter här och skriver egentligen. Jimpa ville jag skulle med och fika och jag bara nobbar. Illa illa.. Men det känns som det är dax att skriva några rader nu när tiden finns.
Det är onsdag och i kväll är det kanotpolo igen.
Jag är likblekast i världen och solen skiner utanför. Ska nog dra ut lådorna i morgon och stå ute tror jag. Mycket bra ide (klapp på axeln)
Ska låna idisens internet idag och älsk ska fiska.

Återstår att se vad som står på mitt schema =)

//Elin


Kommentarer
Postat av: Jenny

ingen polo :( utan att jag visste om det innan, ingen där som gör så en Jenny verkligen lyser upp. Men det gick ju iof bra ändå :)

2010-05-06 @ 01:04:21
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0