Första maj

Idag ä det första maj och jag vaknade av att förstamajtåget marsherar iväg. Mysigt! Från kl 6 i morse har jag legat och snurrat, funderat på om jag borde gå ut och gå, gå upp eller nördat, men jag försökte sova istället. Det borde givit mest efter minimalt antal sovmornar den senaste tiden.
Känner mig lite snorigare idag men inget extremt. Än... Tung i huvudet däremot. Men det finns det inte tid med varken i dag eller i morgon fram till 12.
En lägenhet full med brudar har funkat förr och det gör det även denna gång. Köket har fått ett provisoriskt banankartongsbord och tvrummet är fullt med madrasser.
Nu pratas det om Essen om några helger. Vart ska vi sova? Tält? Och vad får vi för väder? Mycket frågor. Inga svar.
Nyss kom majtåget tillbaka. Jag älskar den där musiken när den är levande <3
Nu ska jag vara lite social, tror jag!

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0