Första nördantet i nya lyan

Idisens internet funkar efter att jag skickat dagens dummaste fråga i Sverige till Idisen om hur man gjorde för att få igång det. När ska jag lära mig??

Dom spelar brännboll nere på gräsmattan framför lägenheten. Det är sommar ^^ Inte värmemässigt dock då det nästan blir isbitar i skägget ibland.

Var i V-ås i dag och införskaffade nya LINNEN <3 Hittade dock inget annat. Har lite tjaffs med storlekarna på New yorker. Jag får helt enkelt inse att jag inte passar i mer än max ett plagg varje gång jag åker dit. Jag helt enklet minst en XL när jag är där fast vissa tycker att jag ska ha M i vanliga fall ( ;) ) Tror inte jag kommer in  en M där ens en gång.

Försökte mig på att hitta ett par stövlar utan klack oxå men nu är det ju SOMMAR så inget vill gå i stövlar (förutom jag som vill jämna ut mina ben) så oj, alla stövlar är borta och fram med sandaler med 2m klack och tunn snörning som bara skriker ELIN JAG VILL ATT DU VRICKAR FÖTTERNA I MIG!!!!!
Hm, ingen bryr sig, Elin gråter och vips så skiter jag väl i det igen. Värre problem än så kan jag nog ordna mig =)

Skulle ta en prommenad nu när solen kikade fram men huvudvärken försvann inte av mat och pulsnedgång så jag hoppade över det. Dåligt att lyssna på kroppen. Säkert bra, men bäst mår nog latmasken ^^

Nu ska jag sova, bara ringa Älsk och säga god natt så han inte får en smocka när han säger hej... Stackarn...

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0