"Jag vet att du döljer en sanning.."

Det är söndag morgon. Jag är verkligen på topp!!! Vaknade kl 6 även denna morgon för att fortsätta morgonen med att mysa i min pjamas till de andras små söta snarkningar. Solen lyser in genom persiennerna och jag är så nöjd. Snart är lägret slut, snart får jag kämpa vidare med allt annat istället. Allt det där som är lite mer jag just nu...
Träningen har gått bra. Coach M har upptäckt min största svaghet nu: Att jag ger upp när det skiter sig. Som vid en dålig pass så ger jag upp istället för att kämpa tillbaka den...
Jag är trött men det gör inget, det ska man vara. Snorigheten ligger i och jag tror lyckan ligger mest i solskenet utanför fönstret. Borde göra mig klar och äta och gå ut och ta det lugnt i solen innan träningen. För annars är den borta snart, iallafall med min otur.

Vet inte riktigt vad jag ska fokusera på i dag. Tror jag ska packa lite kartonger här i lägenheten, damsuga av och sen åka till den nya fina för att damsuga av efter fönster och ballkongdörrsbytet. Jag och min älskade hatade dammsugare!! Laga lite matlådor tror jag bestämt med ska hinnas. Lite trött på donkis =P

Nu drar jag igång.
Ha en bra solig dag så skriver jag snart igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0