Konstig dag helt klart

Vaknade pigg sådär 10 i 5 för första gången på mycket länge.
Tog min första intervallträning någonsin (klapp på axeln) och var griiimt nöjd när jag kom in i vår nya lägenhet och kände mig mycket död.
Duscha och äta och sen i väg som hund i skuffen för att kliva in på jobbet igen. Börjar kännas lite tradigt.
Iallafall om man tänker på att hela första timmen idag innehöll konstant gnäll. Stön, stonk, klagan i det blå och arga blickar. Jag kräks. Hela dagen vart helt pajj och det går lixom inte riktigt att vrida tillbaka är jag rädd.

Knappandet som skulle göras idag gick mycket snabbt och jag fortsatte med mitt målande. Praktik var inte att tala om. "För mycket att göra, det går ju en hel dag, skyddsobjekt(?)"
Jag tänkte: SKITSNACK!! Det är ingen som bryr sig. Ingen som har tid ochk eller är positiv på det här jävla bygget. När jag är nere, vem är det som lyfter upp mig då?
Syns det inte att jag håller på att faller sönder?

Droppen var när jag halt plötsligt dessutom jobbade för sakta. "Vad har du gjort i dag egentligen??" JOBBAT KANSKE!!!!!!!!!!!!

Nu har jag pratat med älsk en stund och bröt ihop lite (förhoppningsvis osynligt) mitt på golvet.
Men nu ska jag gå och jobba igen för eftersom dom andra sitter nästan i en halvtimme så blir det säkert liv om jag med gör det. *suck*

Hoppas ni har en bättre dag.
I morgon är det nya tag ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bit ihop Kerstin! lr ja ta det där rätt bryt ihop med och låt känslorna komma ut men bit ihop ändå det måste ju bli bra :) Hoppas att du vet att du får vända dig till mig.

2010-05-06 @ 23:56:06
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0