"Men du vet hon.... hon, du vet!!"

Jag känner mig lätt vrickad idag.
Solen sken idag på morgonen med och jag sa till mig själv: VÅR. Och det betyder snart SOMMAR!! =)

Jag har fulat runt på jobbet och kännt jobben hopa sig över mig lte lätt sådär. Jag har ju bara MINST 4 pall kvar och jobbsuget var på topp efter 2 idag. NOT!!!!
Så vi får väl se hur mycket jag lyckas fixa på min fredag som jag har kvar att jobba. (hoppas)

Den storalillebrodern min har bal på fredag. Hur kul är inte det????? För mig: JÄTTE! För honom: Mindre.... ;) Men vad säger jag då, jo för han ska gå med bästaste bruden och det kommer inte bli illa. Man ska inte ta så hårt på vett och etikett. Ha kul så blir allt bra =)

Men nu ska jag äta, duscha och grejja vidare med mitt evighetsprojekt som heter PAPPERSDOKUMENTATION!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram kram kram och hoppas många har lååångledigt i helgen//Elin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0