Sexleksaken i bakluckan

Japp, det vad var herr M skulle lura i polisen i morse som vi, som tur var, inte mötte. Han är knäpp!!!

Jag har haft en fin dag idag och jag hoppas den fortsätter vara såhär bra. Eller det har jag redan bestämt att den kommer att vara. ^^
Vi skulle gått på bio men Ironman (?) 2 gick inte i Köping denna helg så vi myser ner oss hemma istället. Film, god mat och äntligen lite ordning. Men först måste jag handla och sånt brukar ju aldrig sluta riktigt bra på fredagar. Det är snarare kaos på hög nivå och människor i klackar och stålhätteskor visar sina djuriska sidor. Skrämmande och jag slipper det gärna, men inte idag..

Många frågor som kom upp idag. Som vad man har för favvoplagg i garderoben. Svår fråga tycker jag..
Linnen?? Jag har ju alltid linne nästan. Mjukisbyxor men... eller jo det är ju dom och linnena som slits mest. Dom har jag ju på mig jämt till jobbet...
Vad man vill bli när man blir stor! Vuxen? Brandman? Nej, det är ju helt omöjligt. Jag säger som (jag ska inte döpa honom riktigt än) _-_-_ skaffa ett jobb man trivs med och vill gå till på morgonen. Det borde ju vara höjden egentligen...
Vad man gör om 10 år då?

Tänk vilka frågor som finns runt en hela tiden men man inte tänker på. Jag blir helt ställd. Känns som att jag borde ha svaren för dom är ju min planering av framtiden. Men svaren finns lixom inte klara...



Fast nu ska jag jobba vidare. Slutar ju snart ^^

Förhoppningsvis hinner jag starta internetet som vi fick låna av Idisen (tack) igår.

Ha en fortsatt bra dag där ute!
Lycka och tur//Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0