Önskelista

Här kommer en liten önskelista med saker som jag hoppas få av tomten ;)

# En kamera (bidrag till en, såklart, tomten är du inte stenrik..)
# Värme (Så som varma kläder, filtar, tofflor, LJUS, annat fiffigt..)
# Tatuering (även där bidrag.. finns ju fler än jag som behöver julklapp)
# En golvlampa (JÖKEL på IKEA är ett fint ex, men funkar med vilken som, bara jag kan ha den vid sängen för att läsa)
# En högtalar kabel. Längre än den jag har :P (Där drog jag ner kunskapsnivån på mig själv igen.. Den är silvrig ;))
# En takfläckt av det mindre slaget
# Billy bokhyllsdörrar. Ett par i glas (i björk) och ett par halva. Dom halva behöver inte vara nya eller i det träslaget för dom sak målas vita :)
# Oljefärg och ritsaker ialla former (alltid uppskattat)
# Blommor (stora gröna/Fina färger/ gärna inte så svårskötta)
# Vita krukor till blomma (går med svart med)
# Trasmatta till köket
# Fönsterskrapa (inte is)
# Mjukt svart tyg som går att tvätta (Ska klä min soff-säng med det)
# Disney/pixar filmer på dvd
# En stor fotpall, svart (gärna med förvaringsplats i)
# Fler gröna plastrankor till badrummet
# Navy CIS box nummer 3
# Trådlösa hörlurar (Johan vet vilka men dom är dyra så bidrag tack :P)
# Little big planete, och därmed oxå ett PS3 ;)


Loppan önskar sig!
# Godis
# Ett mindre, mörkare hus (tror hon får det av mig)

Fyller på den allt eftersom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0