Idag var jag på topp?!

Jag har satt min fot på en Köpingsmarknad idag. Det var lääänge sedan det hände. Gick och strosade med lilla bror och mor-far och hunden Bamse. Träffade glada ansikten och strosade bland stånden. Köpte en keps till F och sen köpte far och mor lite godis. Det var det... :)
Snart är det ju Kopparbersmarknaden, som jag naturligtvis ska på <3 Spar mig lite till den :)

Sen fick jag med F till hockyn i Arboga. Så jag lagade mat, åt och somnade i soffan medans han spelade på datorn. Sov så gott!! Sen panikade vi iväg till Arbogas nya godisaffär vid Mc Donalds. Kutade in lite snabbt och sen vidare till ishallen där dom körde igång prcis när vi kom in. PERFEKT!!
Satt och tittade, F konstaterade att jag för sjutton inte åt godiset... Eh, ne... :S
Var tvugna att åka innan sista perioden. F skulle på kräftskiva med resten av familjen kl 7 som han ville vara hemma till. Så, hur gick matchen? När jag lämnade stod det 3-4 till old stars gänget...

Bjuder på den här fina bilden oxå <3



God natt på er nu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0