"Imorgon är det vackraste du kan dela med mig.."

Jag har haft en underbart bra dag!
Vaknade för sent och han inte med nått på morgonen. Åkte ner till Kanothuset där vi röjjde som tokar. Folk kom och gick och jag hade kul. Fottade och hjälpte till med det lilla jag kunde. K kastade åt mig slagborrmaskinen. Så det var jag och den mot murbruket. Jag tror lätt vi vann och jag tyckte det var kul. Tyvärr var det bara ett engångssätt som var bra, för det finns säkerligen inte många skorstenar som behöver rivas... Så nu måste jag komma på en ny liten idè på vad jag skulle tycka var någolunda lika kul som jag får ur mig lite på!!!
Bullarna gick åt och jag och K var grillmästare. Han fick hjälpa mig då hamburgehelvetena skulle fjutta på elden, och ta eld själva, innan dom fick lite yta...
Sen bar det av hemmåt, försent, in på shoppingtur i, ja kläder... riktigt skitiga kläder! Och mitt hår var ju som riktigt hemskt tupperat hår med massa massa spray. Det var en underbar konsistens om man inte visst hur jävla mycket skräp, damm och svett det var i det :P Men där sprang jag och handlade det jag behövde och for hem.
Fixade en helt okej potatisgratäng... Måste jobba mer på den men den gick absolut att äta, fläskotletter och beasås.

Far och bro fixade upp tven på väggen. LOVELY! Så nu är det framkallning av kort som är nästa mål i vardagsrummet.. bland annat :P

Dom har åkt nu efter att tittat lite film och mulat glass och chips. Visst lät det gott :P BLANDA GOTT FOLK!! ;)

Dagens ilandsproblem är att jag vill ut och svänga på baken ikväll. Det kliar i fingrarna och jag vill bara UUUUUUUUUUT!!! Träffa folk, prata skit och dricka mina drinkar. Köpa mina shots och glo på människor. Men icke, det är en vit helg på schemat. Sånt kan ju ändras ibland visseligen, men så är inte fallet idag...

Sen har jag inset en till sak som vore bra! Jag skulle vilja klona mig ibland så när jag blir arg kan jag skrika av mig på mig själv. För det är oftast mig själv jag behöver säga ett sanningens ord för att fortsätta vidare.. Har inte riktigt hittat någon nivå där jag kommer fram till mig själv än.

Nej men vad ska jag hitta på nu? Har inte den blekaste, men jag vet att det kommer bli nått bra :)

Tex kanske jag skulle bestämma vad jag ska rösta på i morgon... Lät lite för klokt för mitt eget bästa :/

Kram på er där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0