Ändring på det här!

Jag blir så så trött på mig själv. Tvivlar på att människor menar väl och sådär..
Som i fredags.. Då hade T fest. Säkert så j*vla rolig. Men endå sitter jag hemma och går inte ens över för att kolla läget. Och gissa varför?! Jo, för jag fått för mig att människor bara är snälla för att vara snälla mot mig. Att han bara bjöd mig för att vara snäll.
Visst, så kan det absolut ha vart. Men vá är det för inställning? Vem kommer någonstans genom att tänka så? Det är ju för i h*lvete inte så att han bits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nästa grej är mitt träningshumör. Vart sjutton ska jag göra av det? Hur i hela friden ska jag kunna bli en bra lagspelare när jag pendlar som en hormonfylld tonåring i humör mellan ilska-lycka-tårar..???
Det är så långt ifrån okej att bete sig så så det finns inte. Jag skulle bli tokig på mig själv!

Sen mitt ätande. Jag äter och äter och äter och äter... Blä! Ingen sömn och sen äter jag och äter och äter och äter. Vad är det jag håller på med? Äter massor och hela tiden. Värre än i lumpen. Värre när det börjar lägga sig mer på mig. Det får inte hända!!!!!

Jaha, nu har jag fått panika av mig lite.. Skönt!

Nu ska jag dra mig till sängs och drömma nått gulligt. Var länge sedan jag drömde nått alls nu. Så det är väl på tin :)

God natt på er och hoppas ni mår bra!!!
//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0