2 dagar kvar...

Jag vet inte vad ni gör men jag kollar iallafall på handboll och klipper och har mig för fulla muggar..
Börjar faktiskt tro att det här kan bli nått.. :)

Säg mig vad denna gubbe betyder..
:$
Någon som har koll?

Men men, det är full fart på Fejjan, jag har grodor i mina blomkrukor som gör att det ligger blommor och blomjord högt och lågt eftersom grodorna hoppar runt. Så trasiga krukor och jord är det som behöver tas bort från golvet i köket. Tror istället att jag hoppar över att gå in där.. Enkelt..
Mattias tipsade om plastkrukor och att plantera om, grodor gillade tydligen inte det. Ska nog ta tag i det nästa vecka :) Jord och sånt har jag ju redan köpt hem så..


Kommentarer
Postat av: Anonym

:$ skriv denna på msn så ser du exakt va den betyder. om de skulle vara för krångligt kan vi säga att den rodnar.

2011-04-10 @ 08:27:10
Postat av: Elin

jag hade väl inte frågat om jag hade sett den i smsen. Nu är det så att min telefon inte visar smilegubbar.. där av frågan..

2011-04-10 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0