En tisdag


"allt som flyger upp måste landa tillslut.."

Tror jag börjar få till ett låttexttema här :)

Det är en konstig tisdag jag haft för mig. Den har gjort saker klarare, visat nya hemligheter och ja, det är en knepig dag. "Varför leer du bara?" fick jag höra idag.. Ja, det var den reaktionen jag hade på det hela.

Dagen började med att jag rätade ut massor med frågetecken jag har kvar att göra till utropstecken. Sen var det möte och fick veta endel trevliga nya saker, några gamla.
Vi har fått oss en ny gruppchef. Jag är inte helt säker på vad jag tycker om det hela än. Jag tror, hoppas och förväntar mig att herrn klarar det här. Så jag är inte så orolig. Jag är nog mest nervös. För vad vet jag inte...
Men jag har skyhöga förhoppningar. Och jag tror på honom! *spark på rumpan*

Ja, sen var det ju den trevliga innebandyn <3
Tror jag lyckades med det mesta. Springa tills luften tog helt slut. Svettas från knäna. Vricka båda fötterna lite lätt, SAMTIDIGT! (ikväll blir det lite träning för dom stackars fotlederna) Missa bollen rekordmånga gånger. Fick till några GRIIMMA passningar. Ja, garva endel med ;) Och Dan vann våran egen lilla match. Men han ska allt få. Han fick nog en god match iallafall. Jag är rätt kass. Men jag lär sålänge jag andas! Och jag sprang sprang SPRANG!!!
Jag är helt enkelt nöjd..

Efter det så hade jag ingen mat. Konstaterade att det f*n är laktos i allt. Tröttsamt. Men det är spännande att lära sig. Kroppen värkte. Vi hade möte med arbetsgruppen. Ja, det var där jag log för mycket. En tyst leeende Elin är tydligen inte det man vill ha.
Är jag irriterande? Varför får jag inte njuta av tillvaron? Vad gör jag fel?

Så var det jobb och nu hem hem hem. Ska börja med mitt klippande och doning nu direkt typ. Tvätta med :) Skönt.
Borde, borde och borde.
Men jag gör gör gör..
Och jag hade tänkt vara snäll idag. Men jag orkar inte. Vill inte. Så jag kör Bitter-fitta-stilen.  Gör det jag är bäst på helt enkelt. Bara.... är. Jag vill bara vara.. Och just nu får jag just det. Bara jag uttrycker det!

Så det var allt för tillfället.
Har massa mer att skriva men tar det lite senare om jag har tid.
Nu mat tvätt och klänning!


En egobild. Såhär ser jag ut dagarna i ända. Med plattat hår..
Musik och mitt röda hår. Jag gillar det. Men det måste gå ur oxå..

Kram kram

"Head under water now I can breath, it never felt so good"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0