God natt

"Ja visst gör det ont när knoppar brister.
Varför skulle annars våren tveka?
Varför skulle all vår heta längtan
bindas i det frusna bitterbleka?..
."



Det här blir nått.
Det blir sömn. Kanske att jag kan orka gå upp och gå i morgon?! Det skulle vara så förbannat skönt..
Kanske kanske..
Jag känner mig så rultig :( Vill orka upp och ändå orka jobba.. Vill sova så jag orkar.
Symaskinen är färdigladdad för morgondagen och klänningen nästan färdigklippt. I morgon ska jag köpa tyll!
Det blev då inte en billig historia det här.. Men det är kul och det är väl det som är huvudsaken?

Nu sova. Eller, iallafall ligga i rådelpossition.
Kramar om

Ps: Madde, tack för att du är knäpp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0