Idag är dagen!

Men första ska jag sova lite...

5-1 till klänningen... Ska försöka jämna ut målskillnaden genom att power-sova ett par timmar nu. Ska kasta i mig lite vitaminer och kasta mig i säng. Hoppas jag är så slut att jag inte kan vakna upp inatt gång på gång.
Klänningen är inte klar.. Inte halvklar ens.. Men jag har kommit en bit.. Och det är synd jag inte började en vecka tidigare så jag kunde hinna göra den så bra som jag faktiskt tror jag skulle kunna om jag hade tiden..
Skulle vilja fundera på hur jag ska göra vidare.. Men jag ska nog bara satsa på att koppla bort.
Det funkar bättre att koppla bort mtrl än känslor. Bra insikt!

Fått reda på mycket saker idag med.
Och jag har fått semester för roadtrippen om mindre än en månad. Hoppas snabbfot med kan haka på, vore inte fel. Annars åker "standardbangarna" själva och det är ju inte fel heller :P

Ja, sen var det nog ingen mer stor grej som inträffat.
Nej, så god natt med er!!

Ps: Min underbara faster ska bli grattad i morgon <3
Såklart ska jag dit och gratta henne på hennes stora dag..
Kraaaaaaaaam!! ds.


Kommentarer
Postat av: Jenny

nu har jag missat något... roadtrip? "standardbangarna"? tell me!!!! :D

2011-04-09 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0