Känslostark dag

"Idiot.."

Inatt drömde jag en dröm. Jag minns inte vad. Men jag minns att jag vaknade och var nöjd över att jag mindes en bild. Kommer ihåg att det var en person, inte vem eller knappt tjej eller kille. Minns bara att det var en gestalt som var framför mig. Nöjd över att drömmarna hittar tillbaka.
Men fortfarande irriterad på att jag vaknar hela hela nätterna. 10 gånger är i underkant. SLUTA MED DET TACK!

Igår köpte jag en telefon i nyaste kvalité. Idag ska jag spana vidare på kamera. Men just nu nålas det på hög nivå. Det bli.. ah, en klänning, kanske, någon gång :P
Jag jobbar iallafall hårt på den.
Nu ska jag ut i solen och gå. Sen in på Kanotpoloträningen en sväng och sen vidare hem för dusch och fortsatt systuga. Ser inte slutet än...

Kramar om


Hittade balklänningen i mina gömmor. Den går fortfarande att få på, men inte mycket mer än det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0