Lördag

Sol sol sol sol <3

Skiter i stadslivet, hoppar i flippfloppsen och åker ut till grillarna på bygden.
Har invigt inlinesen för i år. Det ska bli mycket åkande av på dem är planen. Hoppas ju kunna bromsa iallafall när denna sesång är slut.. :/ tack Micke för att du sparkade igång mig :)

Och JAG HATAR DIG!! Så, nu var det oxå utkastat. Ta åt dig du som ska!!!!!

Kameran laddad. Och musiken strömmar ur högtalarna.
Jag är så.... hopplös är rätt ord.
Nej, nu ut på landet. Ta in musiken i öronen och bara gå... Gå gå gå. Tills benen inte orkar mer och man sjunker ner i mossan i skogen och bara tittar på träden och himlen man aldrig kan nå.
Viljan sitter i trådtopparna och drömmarna finns bland målnen.

En dag är jag jag igen. Och den dagen så kommer ni se det. Höra det. Och veta det.
Men fram tills dess så är det här det ni får. Det är inte jag..
Vi får se vad ni har för syn på mig och vem som orkar med mig efteråt.
Men jag kan inte lossas. Orkar inte ljuga. Vill inte ljuga. Jag vet oxå att sanningen är något nästan ingen vill höra..
Tänker inte spela det spel som behöver spelas. Tänker inte dansa efter någons pipa.
JAG ÄR JAG!! Och så länge jag inte är det, tänker jag göra allt för att hitta tillbaka.

Jag saknar dom nätter som var fulla av sömn och drömmar.
Saknar dom dagar jag kunde sitta i timmar och bara skriva poesi.
Saknar att bara kunna känna mig...fin..
Längtar efter den ständiga leende tjejen som alltid hade nått kul på gång.

Saknar känslan av trygghet och fullständig tillit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0