Mm.. <3

Hemsidan. Jag jobbar hååårt på den. Satt still nästan 2 timmar i sträck når Jenny sov och försökte lära mig.
Riktigt spännande, och väldigt väldigt roligt. Rörde på mig en 5 min och sen var jag igång igen.. *hopplös*

En kväll med vin och massa skit (ätbart) hos Madde vart det.
Kanoners kanon ;) Kackel, kläder, Solsidan (hör och häpna) och BB.
Ja det var spännande och helt klart en av de skönaste kvällarna på länge.
Tack vännen min. Du vet då vad jag behöver.. :*

Men nu är det dax för sängen.
Efter att insett att "knarket" inte funkat har jag insett att en cigg innan sömn är det bästa just nu.
Så nu är det god natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha! de låter som jag försöker lära dig när ja sover :p

2011-04-04 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0