Nu är det ledigt ett tag

Han e en sån man, som sol-o-vårar.
Tar allt du har .
Sedan, blir du, lämnad i tårar
Utan någonting kvar.



När man vill styra sitt liv och alla runt om efter ens egen förhoppning och önskan är nått fel.
Grabben vill inte sparka boll, hallelula gud nåste vara emot mig.
Hahaha, egen vilja, andras önskan och saker som helt enkelt inte går att styra. HEMSKA SAKER DET DÄR :P

Nu är det ledigt. Jobbet idag var fantastiskt. Fick i handen att märka upp 1400 artiklar. Precis ett lagom 4 timmars jobb, jag håller helt med. Men allt annat jag hade planerat hinna när jag var själv och hade tillgång till truck och folk då? Nej nej, Elins planering och så sitter som vanligt i den där grantoppen. Men jag klagar då inte, för det var helt fantastiskt underbart att sitta och märka upp endel av det där. Han bara med en 400 (minus 2 som jag hittade etiketterna till på byxbenet när jag skulle lämna trucken) Men jag bryyyyr mig inte. Det är en ny vecka på tisdag.
Måste lära mig släppa jobbet när jag är hemma. Men nu ÄNTLIGEN börjar jag ju ha lite koll på vad jag egentligen gör.. Och det är såå skönt så det finns inte ord. Samtidigt som jag satts på ganska häftiga prövningar oxå.
Tack och bock antar jag, för klarar jag av det här (som bara växer framför mina ögon) så har jag mycket bra erfarenhet vidare sen. Och det är ju bara bra, vad jag nu ska ta vägen..

Och hur ser helgen ut.. Ja, det får vi helt enkelt se. När jag slagit ner den bara foten på den smågröna gräsmattan kommer jag inte vilja lämna den, det vet jag. Men när jag kommer dit och hur länge, det återstår att se. Jag har inget inplanerat. Inget hopp efter nått speciellt.. Bara hoppet om att få sova. Jag känner verkligen att jag måste få sova. Varför får jag inte sova? Förtjänar jag det här? Ingen förtjänar väl att inte få sova?
Nog med gnäll!

Jag har gjort en väldigt liten överaskning idag. Ett litet bus kan man säga. Hoppas den drabbade blir lite glad, fast jag inte är så "kroppsligt" närvarande.. Kram på dig!!!

Nu ska jag ut i halvsolen och glida med cykel och söta barn.. Hoppas på att slippa tankar och bara följa strömmen. Sen är det träning ikväll igen och det ska bli kul. Var ett tag sen jag var med nu igen. Jag som tycker det är så kul med boxersice..

Kramar om//Elin


Kommentarer
Postat av: Björn

Den drabbade blev riktigt glad!!! och överraskad inte alls vad jag förväntat mig när jag kom hem, ÄLSKART!! Tack så mycket Kerstin och Glad Påsk på dig med!! kramar om <3 <3

2011-04-21 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0