Och denna helg borde inte få ta slut...

Hejsan!
Hur är det med alla där ute?

Jag lever vill jag lova. Oj vad jag lever.
Ni förstår, jag har sovit rätt bra i natt. Och jag har fått frisk luft och sol 2 hela dagar. Bättre kunde inte helgen bli. Jag har vart i fårhagen med de små söta lammen, fotat och glidit runt och gosat med dem.
Jag har setat och nördat med hemsidan i mor och fars soffa och bara tagit det lungt. Kollat på en flick flick flick film och ätit popcorn. Det har blivit grillat och jag har fixat sommardäck på mammas bil.

Och fotat dom små, dom få sekunder kameran min ville som jag ville. Oj, vad nära det vart att jag kastat min älskade kamera åt skogen. Oj oj oj.. men ett par bilder bjöd den mig på iallafall :)













Så nu får det vara..

Jag är trött efter all sol och all frisk luft. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och se på tv tills ögonen går i kors :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0