Söker dom livslånga kramarna..

"ser inga gnisor slå ifrån från min egen glöd. jag vill känna mer. se mer än jag ser. nått kommer brännas mer.."

Säkert att inte någon ängel hjälpte mig av med klänningen igår? (morse)

Det sitter en man i mitt högra ögonfält. Han sitter på golvet, med benen framför sig, och lutar sig lite bakåt på ena armen. Halvpösiga mörka jeans, svart huvtröja och svart keps, lite på sniskan, med lite vit text på. Han sitter och tittar på mig och ler.. Bevakar mina rörelser. Kan någon ta bort honom? Jag vill inte ha honom där... han gör mig ju rädd !!


Städar, skriver och pumpar hög musik. Det här blir bra :)
Och äter. Äter äter och äter. Det är helt sjukt. Det är inte konstigt jag känner mig pluffsig :( Mat mat frukt godis. bröd gurka chips. Blöööää!!! Har hållit på såhär i någon vecka nu. Konstant hungrig!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0