Onsdagen, den onsdagen..

För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement
Två ögonpar i tomhet från september till advent
För en man som gick till jobbet som om inget hade hänt
För en kvinna som sa "allting är förstört, allt är bränt"




Tror ni jag har tränat?
Ne.. inte jag inte. varför? FÖR ATT JAG ÄR LAT!!!!!!
Jag letar efter motivationen. Ligger inte under sängen, inte i garderoben. Inte i förrådet och inte i kylen. Inte i frysen och inte i badkaret. Någon som vet vart den tagit vägen?
Vore bra om jag hittade den innan jag jag blivit helt rund!!

Jag är allergisk. Nyser som att det är världskrig och det kliar i näsan som att det skulle röra sig en arme där inne. Snabbfot tror det är bull shit allergi. Jag vet inte riktigt vad det kan vara... (eller?)

Vet ni.. Jag har inte vart i vatten (mer än duschen) sen jag var i Thailand. Skrämmande!! Konstigt jag inte vet vad jag heter snart? Jag vet inte om jag tycker det.. Jag menar, vad är jag utan allt vatten. Jag är ju ett blötdjur.. :/ Och som naturligt det låter så blir inte blötdjur som dom ska utan vatten.. Logiskt!

Jag är rätt säker på att jag saknar. Saknar dig, dig, dig dig och dig! Och dig med såklart. Och du du du..

Jaha, nehe.. Jag är trött.. Borde göra som indianerna. Men, det är tidigt.. Så jag tror jag ska våldgästa ett tvspel.. Efter att ha sovit i en skön soffa en stund. Eller busat. Eller gått en sväng. Eller inte gjort nått av detta... Vem vet? Inte jag, för jag är lite trött på att styra. Jag vill bara vila bort dagarna...



Don't tell me you're sorry 'cause you're not
Baby when I know you're only sorry you got caught
But you put on quite a show
Really had me going
But now it's time to go
Curtain's finally closing
That was quite a show
Very entertaining
But it's over now
Go on and take a bow

Oh, And the award for
The best liar goes to you
For making me believe
That you could be faithful to me
Let's hear your speech


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0