Världen lurar mig

"Nu tror du säkert att jag hoppas, på nått som aldrig ska bli av. Men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav.."

Oj oj oj. Det är systuga här hemma hos mig. Och det blir.. Ja, säkert bra. Sen. När det blir nått lixom :P Just nu blir det bara bitar. Och jag hoppas (hoppas hoppas hoppas HOPPAS) att det blir en klänning. Typ nu... ;)

Och nu snart snart snart snart är det träning. Som ni ser så är jag övertaggad idag. Detta kan inte sluta gott. Men jag ska TRÄÄÄNA NU!!! Solen lyser in och gör mig rödblommig när jag skissar på klänningen. Balkongdörren får vara öppen och släppa in frisk luft och sommarmusiken spelas.
Inte för att det är sommar. Inte ens nästan... Men, eh, jag tjuvstartar.
Efter en helt förbannat trasig jul så behöver jag njuta av nästa härlighet på schemat, och det är sommar. Så jag startar, jag kommer ändå inte hinna få nog. Inte på lååååånga vägar :)

Nu ska jag klippa lite till.
Önska mig lycka till!
Kan behöva det utan mallar och pennor ;)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0