En nöjd solstråle

We stay up late and talk about our dreams
Oh how they differ but we'll make them meet
See she's got ambitions, and I've got visions
She's doing hers, I'm doing mine
Keep telling her that we'll be fine

Jag har precis lassat in 6 nya liter av alkohol i min lägenhet. Är det här det är fest nästa gång? Nee skulle då inte tro det. Nästa fest jag har är min inflyttningsfest i en större och skönare lägenhet än denna lilla skrutt. Ut ur detta lilla hål fullt av minnen jag inte vill ha (och bra minnen med såklart) och in i nått nytt och fint där jag kan börja om. Sen är hela jag nya och glad ju. Fast.. är lite tid kvar dit :P

Och vad gjorde mina stövlar i väskan jag hade till jobbet idag?? Den innehöll tydligen badkläder, handduk, jobbkorten och STÖVLARNA. Haha, det var en trött Elin som packade i morse. Men visst, det kanske hade vart snyggt.. TILL MJUKISBRALLORNA?! Hahahaha..

Tror jag gjort många kloka beslut idag, fått mycket gjort och tagit många initsiativ. Det börjar komma tillbaka folk från semestern vilket jag tycker är jätte mysigt. Dom däremot tycker det är piss. MEN vad gör det mig?! Kan inte annat än vara där då jag faktiskt jobbar där. Med stolthet innanför dessa väggar med yttligre ett par väggar. Några av mina arbetskamrater har fått anställning. Det är jättekul och dom var superglada. Det värmer gott :)
Dagens visdomsord: Jag är långt ifrån top of the top, men jag blir glad när dom delar med sig av utsikten!!

Just nu njuter jag av min lilla specialfixade vecka. Tror Lola ringt Knutte och fixat allt enligt mina önskemål, så tack ;) Jag har den skönaste veckan på länge och det firade jag med 3 timmar i stekande sol idag, poolhäng vid Lola i morgon och äventyr på onsdag. (Kan avslöja att tältet finns framtaget) Jag längtar!! Denna vecka kommer gå oförskämt fort är jag rädd. Ska ner och boka en tvätttid i morgon som jag hoppas hinna 2 tvättar iallafall efter träningen i morgon. Hualigen, när ska jag hinna leva då? Eller är det det jag gör nu? När ska jag då hinna med alla måsten? Eh, just nu är det ju bara jag som lider av saker högt och låkt, plus drivor med disk.. Jag och Bonnie. Och Tim såklart. Får då rakt inte glömma Tim :) Men dom säger inte så mycket, utan låter mig hållas! Så snälla så :)

Men jaha, kanske ska berätta att det blir Pride i helgen. Ska träffa lite gamla lumpenkompisar i samma veva och, ja vad finns det mer att säga. Jag tror Mu och jag kommer ha skitkul helt enkelt!!!! Det brukar ju bli kanonbra :) Och dom stackars bortvirrade stockholmssjälarna kommer bli sönderkramade. Länge sen kramad, mycket att ta igen. Är lite nyfiken på vad dom ska säga om mina nya kilon.. Ja, får väl supa ner dem och fråga helt enkelt ;)

Så avslutningsvis.. Jag är glad, mår bra och lever livet som att varje dag vore den sista..
Läs: Lyser, klagar inte och njuuuuter!!

God natt kramar



We fight the cold together under cover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0