Färskpotatis

I like to wake and go to bed around whenever
I like to maybe come and go when I choose



Vi var lá griiimma på detta vi brudar. Vin och poolbad eskalerade till pill och vinnarskallar. Hihi!



Lolas hälsning!



Poolpartyfixaren och kvällen mästegrillare! Tack för en riktigt fin kväll!









En tillökning till familjen fårskalle :)



Idag har det sovits, ätit och märkt får och delat på dem. Jag ska lära mig fårdans tills nästa gång. Var skitkul. Trodde jag skulle få blånaglar i mängder men hitintills ser det ut att slippas. Men hårdhäntare och mer danskunnig Elin till nästa gång.

Nu är jag trött igen fast jag sovit bort minst 4 timmar av tid på landet idag. Börjar va sådär super sliten igen. Det gillas. Prioriterandet börjar ta form..

God natt med er!
I morgon är en ny veckan..
/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0