John Blund min vän!

"We stay up late and talk about our dreams
Oh how they differ but we'll make them meet
See she's got ambitions, and I've got visions
She's doing hers, I'm doing mine
Keep telling her that we'll be fine"

Mor har givit mig 2 bikinis. Den ena var jätte fin, mest vit och den andra hadde bekvämaste underdelen jag stött på på länge och natuligtvis för liten överdel. Så spännande, mor kommer in och säger ja, dom är nog lite stora. Stolek 44. Men lilla mor sa jag då, vad tror du om mig? Satte på mig de utan att ha en antydning till att dom skulle ens tänka sig vilja glida av. Antingen döljer jag det bra eller så är folk blinda...

Har fotat endel och ätit trädgårdsplockade äpplen. Mumsigt! Men nu är det ZzzZZZz för mig. Jätte trött. Ska blåsa upp en luftmadrass och ta mina 2 fyrbenta med mig ut och sova. Det ska bli jätte skönt :)

Hoppas ni andra får en fortsatt fin helg!
Kramar//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0