Kampen fortsätter



Finns för mycket att skriva och aldeles för lite ork för att ta tag i det!
Så jag förkortar!!!!!!
¤Lola och Mu är tillbaka i bygget
¤Jag har fått mitt första cpryck
¤Har satt ner foten bland förband och sprutor
¤Bokat räkbåten så jag kan mula huuuur mycket jag vill med gott samvete
¤Slagit vad. Så nu ska jag ner 7 kg så snabbt det går
¤Snabbfot är tillbaka på min mark mellan 7-16
¤Mitt internet har legat nere
¤Funderar på att bara sluta bo och bli uteliggare
¤Tackar för fredagsmyset som var oslagbart
¤Kram till Björn som var här idag

Det får vara bra för nu.. snart står min taxi här utanför tutar
Ska köpa lite mys till ikväll
står wok med kyckling på menyn!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

de var myss!! bra kackel, med bra glass, tack :D

2011-08-22 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0