Måndag och molnen flyttar sig snabbt härifrån..

"Har du hört om han som bränner sina skepp
i samma stund som han fått dom att flyta
Om han som har ett fläck fritt liv
men skulle dö för att kunna byta

Har du sett hur han vårdar all sin ömklighet

och säger: Det här är allt jag vet
"

Vad är perfekt? Vad är det du vill ha? Och vad har du gjort för att komma just dit?

Sitter och äter dagens tomtsoppa. Tror jag kommert vara smockmätt efter detta. Det känns så. Ska ställa mig och göra sallad när jag skrivit och ätit klart. Sallad som jag hoppas räcker länge. Och tömma ur kylskåpet lite. Planerar lite grill på fredag och om det bara blir molnfritt så är det stjärnskådning i kväll/natt. Utöver det är det träning och jobb bara i veckan. Har bokat in mig på räkbåten om någon vecka och idag packat väskor "åt" morsan. Jag gillar det skarpt och lyckades få ihop en väska på under 30 min som bäst. Jag är stolt!!! Glad över att få göra nått utöver mina saker och visa att jag faktiskt kan. JAG KAN! Kan inte rå för det, men jag blir så glad och jag hoppas ut i alla spetsar av mig att jag gjort det bra med :)
På tal om jobbet fick jag en "tack för att du vart här och ställt upp under sommaren" i fredags. Jag vart glad men samtidigt passade jag på att berätta att det faktiskt vart väldigt bra för mig med. Lärt mig jätte mycket och lär mig än. Visar att jag minns och känner mig inte "nollad" efter en massa semester. Det känns faktiskt väldrig bra..

Men, nu lite mer gjort kanske?
Pratar med Joel och har trevligt här, så blir nog svårt att komma ifrån. han är ute på uppdrag och vill prata lite. Vad gör man inte för en vän man inte hört av på ett tag?!

Men men
kram på er!!/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0