Panda eller säl?

Stå och kämpa för den man är, eller falla när man ballanserar på kanten?

Visst är det slut på sommaren?
Jo, men visst är det!!(?) Tack, då får ölen åka upp i skåpet och invänta nästa sommar. (Eller iallafall flytten)

Och Pride! Ja, jag tror det är ett par som är lite småbesvikna över att jag inte kom hem och hade "kommit ut ur garderoben". Tror det hade underlättat för många och lixom stoppat så mycket snack. Samtidigt som det såklart hade skapat ännu mer. Folk kan då aldrig sluta snacka om det smaskiga som rör andra.. Vad sägs om att diskutera sig själva och vad man själv gör? :P

Just nu sitter jag och tuggar lite på kvällsmaten och funderar på vad jag unnar andra. Hur ego är jag egentligen?
(döm som nu vill...) Jag vill ju för allt gott i världen tro att jag iallafall gör mitt bästa för att de runt mig ska känna mitt stöd i sina beslut, med eller utan mig vid sin sida. Men, är det då fel av mig att samtidigt kunna bli ledsen över förändringen? Jag tror inte det.. men vem vet?

Gräsmatta vs 3a har nu fått ett korrupt slut då bostadsställena inte var lika "tillgängliga". Så nu står jag där med "endast" 3an kvar. Känner mig dock inte helt lottlös. I morgon ska det bestämmas tid för visitation. Lovely!!! För hur jag och Mu än får till det så ser det ut att vara rätt rejält med bostadsbrist i denna stad. Såå.. jag är glad om det här faller mig i smaken :)

Nej, nu ska det plockas lite och kanske borde jag sen orka med en till prommenad idag. Vore inte helt fel :)

Puss å kramar på er!!
//Elin
Den late, den gode och den bittske

Ps: "Jag menar (himmel med ögonen) kan du inte låta bli att kolla på mina bröst så kan du inte annat än tänka med den enda kroppsdel som ska föreställa att göra dig till kille" ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0